pazar kahvesi pardon sendromu!

20160226_092943
Biraz kahve, biraz müzik ve bir kitap, elimizde bunlar var… Mutlu olmaya yetmez ki :p

Sizi bilmem ama ben pazartesiden ziyade pazar sendromu yaşıyorum senelerdir…

Pazartesi ne yapacağım bellidir: İşe gitmek! Haftanın geri kalan 4 günü boyunca yapacağım temel şey, alışık olduğum, iyi bildiğim ritüel… Peki ya pazarları? Cumartesileri bile daha belirgindir. Genellikle akşamı için plan vardır, hiçbir şey olmasa en yüksek ratingli dizi ya da programlar o akşama saklanmıştır. Yapacak bir şey bulamamaktan şikayet etmeye fırsat kalmaz özetle. Ama pazarları, özellikle de yalnız yaşıyorsanız sizin için hayat her zamanki akışındayken diğer insanların başka telaşlarının etkisinde kalır ve bunun sonucunda sizinki de etkilenebilir. Ve daha da yalnız hissedersiniz.

Sevmiyorum işte arkadaş sevemedim gitti pazar günlerini! Ne adı üstünde olduğu gibi bir pazar kurulur ne de güneşlidir (sunday) standart olarak. Boşluk ve amaçsızlık doludur.

Yazdığınız yazı bile bir üsluba ait olamaz. (burada görüldüğü üzere) İçinizden yazmak gelse de yazamazsınız…

Öyle işte bu kadar…

yazının rengi yok, protesto ediyorum!

Bir Cevap Yazın

